Monday, February 21, 2011

Blog Ini Dibuat Hanya Untuk Merungkai Isu Semasa Sahaja

Seperti yang ed pernah beritahu sebelum ini, ed buat blog ni bukanlah untuk bercerita kisah hidup ed ataupun kisah-kisah dongengan. ed cuma menggunakan blog ini untuk merungkai isu2 semasa yang semakin bermaharajalela di dalam dunia blogging dan nyata saja. walaupun ed masih lagi baru dalam bidang ini, tapi bagi ed, baru tak semestinya tidak tahu apa2. sebab setiap benda yang kita nampak kita belajar dan selepas kita belajar kita aplikasikan, kemudian kita turunkan kepada orang lain pula. dan semestinya benda yang hendak diturunkan itu mestilah yang baik-baik belaka.

Ed bukanlah mahu terkejar2 sangat pada trafik, ada offer yang ed dapat untuk menaikkan lagi blog ini dengan cara meletakkan widget-widget blogwalking. tapi awal-awal ed minta maaf sebab kalau ed letak semua widget blogwalking maknanya, ed sama saja dengan mereka yang terkejar-kejar trafik. Lantaklah blog ni lambat naik ke apa, yang penting blog ini naik atas usaha sendiri, bukan dari bantuan mana2 alat. Jika ada yang tidak berpuas hati dengan kenyataan yang ed buat tinggal saja komen dibawah. sekurang-kurangnya ed tahu mana yang silapnya nanti.

Walaubagaimanapun, ed masih mengharap sokongan daripada blogger-blogger yang ada untuk terus membantu ed bagi memperbaiki kelemahan-kelemahan yang ed ada. Cukuplah dulu sampai disini. jumpa lagi di lain isu.

Antara post yang ed telah buat sepanjang beberapa hari:


4 comments:

Unknown said...

akak tak paham apa wiget2 bw ni..
rasanye kat blog akak pun tak de kot..

Cik SCC said...

bgus ed ni..
semangat juang blogging..
smoga dikekalkan eh =D

syuwai said...

wah~

semangat yG berkobar2x..

teruskan usaha ea

dear anies said...

kalu ckp benda da lps pon x pe..janji entry menarik! meletop!